παστιτσιο χωρις μπεσαμελ με σπιτικο φυλλο!!!

 
Σας έχω φτιάξει ένα παστίτσιο μούρλια!! Δεν έχει την κλασική μπεσαμέλ μέσα αλλά ένα μείγμα από κρέμα γάλακτος και αβγά. Εσείς βέβαια μπορείτε να βάλετε αντί την κρέμα που σας γράφω στην συνταγή, την κλασική μπεσαμέλ. Αυτό εξαρτάτε από τις προτίμησης  σας. Ο κιμάς είναι από μπούτι κοτόπουλο και έχω προσθέσει λίγα λαχανικά για γεύση, ενώ το μείγμα θα πρέπει να έχει αρκετά υγρά για να συνεχίσουν τα μακαρόνια να ψήνονται μέσα στο φύλλο. Το φύλλο τώρα είναι σπιτικό, φτιάχνεται πάρα πολύ γρήγορα και εύκολα, ωστόσο όταν ψηθεί γίνεται τέλεια τραγανό!! Για όσους δεν τους αρέσει η μπεσαμέλ, ή λόγω υγείας υγείας όπως εγώ δεν μπορούμε να φάνε την κρέμα, μπορούν να απολαύσουν το παστίτσιο με αυτό τον τρόπο μαγειρέματος. Αν έχετε γιορτή ή κάποια εκδήλωση μπορείτε να το φτιάξετε σε φόρμα κέικ για να φαίνεται πιο εντυπωσιακό στο τραπέζι των καλεσμένων σας. Είμαι σίγουρη ότι θα τρελαθούν από την εμφάνιση και τη νοστιμιά αυτού του πιάτου!!!

Την συνταγή μπορείτε να την δείτε και σε βίντεο
πατώντας εδώ

 
Καλή σας όρεξη φίλοι μου!!!

Σχόλια