Χριστουγεννιατικος κοκορας γεμιστος

 Χρόνια Πολλά!!!

Τρέχω να προλάβω να στολίσω το γιορτινό τραπέζι των Χριστουγέννων. Απόψε θέλω να είναι όλα τέλεια, όσο αυτό μπορεί να γίνει. Βγάζω από το συρτάρι το καλό βαμβακερό λευκό τραπεζομάντιλο που μου είχε πάρει η μητέρα μου, πολλά χρόνια πριν και το στρώνω πάνω στο τραπέζι. Είναι λευκό με κεντημένα τετράγωνα από ασημένια κλωστή, ενώ λευκά ανάγλυφα σχέδια τα πλαισιώνουν από την μέσα μεριά του κάθε τετραγώνου. Τα κόκκινα υφασμάτινα σουπλά δείχνουν πολύ όμορφα πάνω του και τα λευκά-ασημένια σερβίτσια είναι παρατεταγμένα σαν στρατιωτάκια έτοιμα για την μεγάλη μάχη που θα έρθει. Στο κέντρο του τραπεζιού βάζω ένα μπουκέτο από αλεξανδρινά λουλούδια και στολίζω το τραπέζι με διάφορα διακοσμητικά. 
    Στο φούρνο το φαγητό έχει αρχίσει και βγάζει εξαίσια αρώματα που σου τρυπάνε την μύτη, ενώ με τα βίας κρατάω την υπόλοιπη οικογένεια να μην περνάει από την κουζίνα καθώς τα ορεκτικά που έχω φτιάξει και έχω στολίσει σε πιατέλες μειώνονται επικίνδυνα. Σε λίγη ώρα θα αρχίσουν να έρχονται οι καλεσμένοι μου και θα πρέπει να είναι όλα έτοιμα.
    Το κυρίως πιάτο για το γιορτινό Χριστουγεννιάτικο τραπέζι είναι κόκορας γεμιστός, γαρνιρισμένος με πατάτες μικρές (baby) και χοντροκομμένα καρότα.
    Οι γιορτές στις μέρες μας είναι μια καλή ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά με την οικογένεια και τους φίλους, καθώς η ζωή όλων μας έχει γίνει τόσο απρόβλεπτη πια. Αφιερώστε όσο χρόνο μπορείτε για να περιποιηθείτε τους καλεσμένους σας, να τους κάνετε να νιώσουν όμορφα και να περάσετε μαζί τους την μέρα των Χριστουγέννων υπέροχα!!
 Κάρτα υλικών




 Σας εύχομαι αγαπημένοι μου φίλοι που χρόνια τώρα κάνουμε παρέα σε αυτήν την μπλοκογειτονιά να έχετε τα πιο όμορφα και χαρούμενα Χριστούγεννα γεμάτα πάνω από
όλα με υγεία και αγάπη στην καρδιά!!
     Χρόνια πολλά σε όλους σας, καλά να περάσετε!!!
 Ειρήνη!!!

Σχόλια