Ντολμαδάκια!!!


Σειρά σήμερα έχουν τα φρέσκα αμπελόφυλλα,από το καλάθι της μαμάς, χαχαχαχα.Πεθύμησα τα ντολμαδάκια και κάθισα να τα φτιάξω μαζί με την μαμά μου.Πρώτα ζεμάτισα τα φυλλαράκια σε βραστό νερό για λίγα δευτερόλεπτα,μάζεψα τα υλικά που χρειάζομαι και ξεκίνησα....



Υλικά που θα χρειαστείτε:

500γρ. αμπελόφυλλα
3 κούπες ρύζι (εγώ έβαλα basmati) καλά πλυμένο
2 καρότα τριμμένα
2-3 κρεμμύδια τριμμένα
2-3 πατάτες μικρές τριμμένες
μπόλικο άνηθο και μαϊντανό ψιλοκομμένα
1-2 κουταλιές ζάχαρη
1 1/2 κούπα ελαιόλαδο 
το χυμό από 2 λεμόνια
αλάτι πιπέρι


Σε ένα μπολ βάζουμε όλα τα υλικά μαζί εκτός το λεμόνι,ανακατεύουμε καλά ίσως χρειαστεί να προσθέστε λίγο νεράκι και ξεκινάμε το τύλιγμα των φύλλων....


Τα ντολμαδάκια δεν τα έψησα σε κατσαρόλα αλλά σε πήλινο σκεύος μέσα στο φούρνο.Τα τοποθέτησα ακριβώς όπως θα τα είχα τοποθετήσει και στην κατσαρόλα,μου περίσσεψε λίγη από την γέμιση και έβαλα 3 πιπεριές,βάζουμε ένα πιατάκι από πάνω για να μην μας ανοίξουν και ρίχνουμε νερό τόσο μέχρι να σκεπαστούν.....


Σκεπάζουμε με ένα καπάκι ή αλουμινόχαρτο και το τοποθετούμε μέσα σε προθερμασμένο φούρνο με πάνω κάτω αντιστάσεις στους 200 βαθμούς Κελσίου.Μετά από 15 λεπτά βάζουμε μόνο την κάτω αντίσταση και χαμηλώνουμε λίγο τους βαθμούς περίπου στους 160 βαθμούς για να βράσουν. Ψήνουμε για περίπου 45 λεπτά ή μέχρι να ψηθεί το ρύζι.Περίπου 20 λεπτά πριν το βγάλετε ρίξτε το χυμό από λεμόνι.



Εναλλακτική λύση: Η μητέρα μου μέσα στην γέμιση βάζει και ψιλοκομμένη αγκινάρα,συνηθίζετε πολύ στα μέρη μου να το τρώμε έτσι.Αν λοιπόν σας αρέσει η γεύση της αγκινάρας τολμήστε το είναι πολύ νόστιμο!! Επίσης μπορείτε να φτιάξεται ότι σάλτσα θέλετε και να την περιχύσσετε από πάνω για να δώσει έξτρα νοστιμιά,εμένα πάλι με σκέτο γιαουρτάκι μου αρέσει πολύ!!!

Καλή επιτυχία σε όλους!!!

Σχόλια

  1. μμμμ τωρα που το ανεφερες ισως φτιαξω κι εγω ντολμαδακια αυριο!!Ισως λαχανοντολμαδακια,μμμ δεν ειμαι σιγουρη ακομη αλλα σε ευχαριστω για την ιδεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ρε Κρήτη άπαιχτη να 'μουν τώρα εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντολμαδάκια γιαλαντζί!!! Τα φτιάχνω κι εγώ αλλά λίγο διαφορετικά. Εσύ βάσεις καρότο και πατάτα, ενώ εγώ βάζω διόσμο!!
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όσο τα αγαπώ τόσο τα αποφεύγω, ακόμη κι ένα μου πέφτει τόσο βαρύ σα να έχω φάει ένα φορτηγό,
    καρότο και πατάτα εγώ δε βάζω, αλλά είναι δροσερά και ανάλαφρα υλικά, περί ορέξεως!!! αφού κερνάς θα πάρω ένα, είπαμε παραπάνω δε μπορώ!!!!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού η Γαστεροπλήξ θα πάρει μόνο ένα, άντε να ...θυσιαστώ εγώ να πάρω τα υπόλοιπα χα χα χαα!!
    Μ' άρεσε η ιδέα του καρότου στην γέμιση, θα το δοκιμάσω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με πατάτα και καρότο δεν τα έχω δοκιμάσει.Αλλά σίγουρα θα είναι πεντανόστιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μια εβδομάδα έχεις να μας μαγειρέψεις πεινάσαμε!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ!!!