απιθανα τριανταφυλλενια καλιτσουνια


Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθεις στην Κρήτη και να μην δοκιμάσεις τα καλιτσούνια!!! Παραδοσιακό γλύκισμα της Κρήτης που συνήθως το φτιάχνουμε την περίοδο του Πάσχα, υπάρχουν και τα αλμυρά καλιτσούνια αλλά εγώ θα σας δείξω σε αυτή την συνταγή τα γλυκά. Λόγω της Τυρινής εβδομάδας που διανύσαμε σκέφτηκα ότι είναι μια καλή ευκαιρία να σας δείξω και την δικιά μου συνταγή από όπου την έχω πάρει από το πολύ παλιό τετραδιάκι της μαμάς μου με τις αγαπημένες της συνταγές. Η συνταγή χρονολογείται γύρω στις αρχές του 80' ίσως να είναι και πιο παλιά δεν θυμάται ακριβώς χρονολογία η μητέρα μου. Φτιάχνετε από μαλακή γλυκιά μυζήθρα και αφράτη επίσης γλυκιά ζύμη. Στην περιοχή μου (δηλ. Νότια Ηρακλείου) φτιάχνουμε τα ανεβατά καλιτσούνια σε σχήμα τετράγωνο ή και τρίγωνο καμιά φορά. Το σχέδιο που θα φτιάξω είναι τελείως διαφορετικό από το παραδοσιακό που υπάρχει, είναι ένα τρισδιάστατο μπουμπούκι σε μέγεθος μικρού μανταρινιού. Ένα πολύ εύκολο σχέδιο αλλά και πολύ όμορφο να το προσφέρετε σαν κέρασμα. Είναι φίλοι μου μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσετε να φτιάξετε και εσείς αυτό γλυκοπιτάκι με τα χεράκια σας και να φιλέψετε τους αγαπημένους σας!!!

 

  Καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη φίλοι μου!!!!
Περάστε φίλοι μου και από την σελίδα μου στο  facebook, αν σας αρέσει πατήστε like και ''ακολουθήστε''. Θα μπορείτε να βλέπετε τα καινούρια μου βίντεο αλλά και μικρά βίντεο παρουσίασης για συνταγές που θα βγουν σύντομα στο κανάλι μου. Μπορείτε επίσης να κάνετε εγγραφή δωρεάν στο youtube κανάλι μου να πατήσετε το καμπανάκι δίπλα για να σας έρχονται ειδοποιήσεις για τα νέα βίντεο. Ευχαριστώ πολύ!!!

Σχόλια

  1. Γεια στα χέρια σου Ειρήνη.
    Φανταστικά. Ωραία ζύμη. Και το σχέδιο υπέροχο.
    Καλιτσούνια γλυκα με μέλι είχα φαει περυσι στα Ανώγεια.
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορώ το ίδιο ζυμάρι να το κάνω και λυχναράκια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας.Να ρωτήσω η ζάχαρη μπορεί να αντικατασταθεί με στεβια αν ναι πόσο είναι η αναλογία σε ζύμη και γέμιση?Επίσης το γάλα μπορεί να είναι με λίγα λιπαρά Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ!!!